حقوقی

بهترین موسسه حقوقی در کرج در سال 1402

بهترین موسسه حقوقی در کرج
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین موسسه حقوقی در کرج : اگر شما عزیزان نیاز شدیدی به یک موسسه حقوقی دارید که بتوانید مشکلات حقوقی خود را  به نحو احسن حل کنید . در این مقاله همراه ما باشید تا موسسه حقوقی معتبری را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید مشکلات حقوقی خود را در این موسسه حل کنید .

بهترین موسسه حقوقی در کرج 

شما عزیزان باید این نکته راب دانید که مشکلات حقوقی تاثیر مستقیمی بر روی ذهن آدمی ، خانواده و کار روزمره شما دارد . از همین رو ترجیح میدهید که برای رفع و حل این مشکل به سراغ بهترین موسسه حقوقی در کرج بروید .

بسیاری از شما مکن است با یک انتخاب مسیر اشتباهی را بروید و یا اینکه شاید ندانید برای رفع مشکلات حقوقی خود از کجا شروع کنید . شما عزیزان به این علت که راه حقوقی را به خوبی نمیدانید باید به سراغ موسسه های حقوقی بروید تا بتوانید در این موسسه ها با یکی از وکیل های خوب و با تجربه کار کنید .

در ادامه ی این مقاله سعی داربم تا بهترین موسسه حقوقی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا شما بتوانید در صورت نیاز به این موسسه مراجعه کنید . تا مشکلات حقوقی خود را با وکیل های با تجربه و کار بلد در این موسسه حل کنید تا بتوانید ذهن خود را آزاد کنید .

ذکر این نکته مهم است که بدانید امروزه حوزه وکالت با سایر حوزه های علوم و دانش نوین تخصصی شده است . ما همچنین با درک این موضوع ضمن تخصصی نمودن حوزه های مختلف وکالت ، در کلیه حوزه ها از حضور بهترین وکلای آن حوزه بهره ببریم .

بهنرین موسسه حقوقی در کرج

یکی از بهترین موسسه های حقوقی در کرج ، موسسه حقوقی < حقوق امروز > میباشد . شما عزیزان میتوانید برای مسائل حقوقی خود به این موسسه مراجعه فرمایید . تا بتوانید زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری مسائل حقوقی خود را حل کنید . لازم به ذکر است که شما عزیزان میتوانید از طریق تماس تلفنی با موسسه مشاوره رایگان هم دریافت کنید .

وکالت چپیست ؟ 

بهترین موسسه حقوقی در کرج : قبل از هرچیزی برای شما عزیزان وکالت را توضیح میدهیم تا به خوبی با این کار آشنا شوید .

تعریف وکالت در ماده 656 قانون مدنی بدین شرح میباشد :

  •  < وکالت امری است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نائب خود میکند >

وکالت عقدی جایز ، رضایی و ارفاقی میباشد . اثر عقد وکالت اعطای نیابت است و تحقق وکالت وابسته به قبول وکیل است .  اعطای وکالت به وکیل دادگستری به شرح ذیل میباشد :

  1. اعطای وکالت نزد وکیل دادگستری
  2. اعطای وکالت در جلسه های دادگاه ، مراتب در صورت جلسیه قید میشود و به امضای موکل میرسد .
  3. اعطای وکالت در زندان ، در صورتیکه موکل در زندان باشد ، رئیس زندان یا معاون وی باید امضا و یا اثر انگشت ، موکل زندانی را تایید کند .
  4. اعطای وکالت در خارج از ایران ، باید به گواهی یکی از مامورین سیاسی و کنسولی جمهوری اسلامی ایران برسد .

حدود و اختیارت وکیل مطابق ماده 35 قانون اساسی

بهترین موسسه حقوقی در کرج : در همه ی دادگاه ها طرفین حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند . اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد .


وکیل تعیینی چیست ؟ این نوع وکیل در واقع همان وکیل دادگستری میباشد که از سوی سخص به موجب قرار داد وکالت با حق الوکاله مبتنی بر توافق یا تعرفه تعیین میگردد .

در این نوع وکگالت موکل بر اساس شناخت و با توجه به حسن سابقه و تجربه وکیلب دادگستری به او وکالت میدهد . مقصود از وکالت در دعاوی همین نوع وکالت میباشد .

وکالتی که به وکیل داده میشود میتواند به طور مطلق و یا مقید به امور خاص باشد . وکالت مطلق میتواند برای تمام امور موکل باشد . یا میتواند برای معیین اختیارات وکیل در آن ، مطلق و بدون قید باشد . وکالت مطلق مطابق قانون مدنی فقط مربوط به اداره کردن اموال موکل میباشد .

شما عزیزان اگر به دنیال بهترین موسسه حقوقی در کرج هستید میتوانید با موسسه حقوقی < حقوق امروز > تماس حاصل فرمایید .

وکیل طلاق در موسسه حقوقی حقوق امروز 

بهترین موسسه حقوقی درکرج : شما عزیزان اگر در مسائل خانوادگی به مشکل خورده اید و قصد دارید از همسر خود جدا شوید . و به دنبال یک موسسه حقوقی خوب هستید تا شما را در این راستا همراهی کنند . به شما عزیزان موسسه حقوقی حقوق امروز را معرفی میکنیم .

در ادامه ی این مقاله تصمیم داریم برخی از سوالات متداولی که در زمینه طلاق سوال میشود را خدمت شما عزیزان بگوییم . در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا شما عزیزان را در این راستا همراهی کنیم .

سوالات متداول

عدم پرداخت نفقه

5/5 - (1 امتیاز)

نفقه عبارت است همه نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن ، البسه ، غذا ، اثاث منزل و هزینه های درمانی و بهداشتی و حتی در صورتی که زن عادت به داشتن خادم داشته باشد .

و یا به واسطه نقص عضو یا بیماری نیاز داشته باشد که برای انجام امور روزمره زندگی از خدمتکار استفاده کند عدم توانایی مالی مرد ، رافع مسئولیت وی در پرداخت نفقه نمیباشد .

در صورتی که مرد از پرداخت نفقه خودداری کند راه برای درخواست طلاق زن باز میشود .

ازدواج مجدد

5/5 - (1 امتیاز)

به موجب ماده 16 قانون حمایت خانواده  مرد نمیتواند با داشتن زن، همسر دیگر اختیار کند مگر در موارد زیر :

  • رضایت همسر اول
  • عدم قدرت همسر اول به ایفای وظایف زناشویی
  • عدم تمکین زن از شوهر
  • ابتلای زن به جنون یا امراض صعب العلاج
  • محکومیت زن
  • ابتلای زن به هرگونه اعتیاد مضر
  • ترک زندگی خانوادگی از طرف زن
  • عقیم بودن زن
  • غایب مفقود الاثر شدن زن

غیبت شوهر

5/5 - (1 امتیاز)

به موجب ماده 1029 قانون مدنی هرگاه شوهر چهار سال غایب مفقود الاثر باشد زن او میتواند تقاضای طلاق کند . دادگاه با احراز این امر بعد از یک سال از تاریخ نشر اولین آگهی رای به طلاق صادر میکند .

شرط ضمن عقد

5/5 - (1 امتیاز)

زوجین میتوانند به هنگام انعقاد عقد نکاح یا بعد از آن و ضمن قرارداد جداگانه ای توافق نمایند که در صورت تحقق امری زن حق داشته باشد با مراجعه به دادگاه خود را مطلقه نماید .

وکالت در طلاق

5/5 - (1 امتیاز)

از آنجا که مصادیق مذکور در ماده 1119 قانون مدنی تمثیلی است لذا زوجین میتوانند هر شرط صحیحی را در ضمن عقد نکاح یا ضمن عقد خارج لازم دیگری بنمایند .

بر این اساس مرد میتواند ضمن عقد نکاح یا به موجب قرارداد جداگانه به زن وکالت دهد تا در صورت تحقق شرط یا شرایط خاص و یا به طور مطلق هر وقت که زن تمایل داشت با مراجعه به دادگاه خود را مطلقه سازد .

در صورت داشتن هرگونه ابهام در این زمینه از وکیل طلاق در کرج کمک بخواهید .

آیا مرد میتواند هر وقت خواست زنش را طلاق دهد ؟

5/5 - (1 امتیاز)

بله مرد میتواند هر وقت خواست زنش را طلاق بدهد ، اما اگر بدون اینکه زن مرتکب تقصیری شده باشد ، مرد بخواهد او را طلاق دهد ، موظف است اجرت المثل و نحله را به زن پرداخت نماید .

بعد از طلاق تکلیف هدایایی که زوجین به هم داده اند چه میشود ؟

5/5 - (1 امتیاز)

ماده 1037 قانون مدنی مقرر میدارد : هر یک از نامزدها میتواند در صورت به هم خوردن وصلت منظور ، هدایایی را که به طرف دیگر یا ابوین او برای وصلت منظور داده است مطالبه کند .

اگر عین هدایا موجود نباشد مستحق قیمت هدایایی خواهد بود که عادتا نکاه داشته میشود ، مگر اینکه آن هدایا بدون تقصیر طرف دیگر تلف شده باشد .

استنکاف شوهر از اجرای حکم طلاق چه حکمی دارد ؟

5/5 - (1 امتیاز)

هرگاه حکم طلاق از سوی دادگاه صادر شود و به محکوم علیه ابلاغ گردد در صورتی که محکوم علیه -زوج (مرد) – از اجرای حکم و طلاق دادن زوجه (زن) خوددرای نماید ، دادگاه صادر کننده رای ، شخصی را به عنوان نماینده معرفی میکند تا با حضور در دفتر طلاق ، مبادرت به دادن طلاق نماید و دفاتر طلاق مکلف به اجرای صیغه و ثبت آن میباشند .

بهترین موسسه حقوقی در کرج

اگر به دنبال یک موسسه حقوقی میگردید تا مسائل حقوقی خود را به بهترین شکل ممکن حل کنید . میتوانید با موسسه حقوقی حقوق امروز تماس حاصل فرمایید . لازم به ذکر است که میتوانید به صورت تلفنی مشاوره رایگان هم با موسسه داشته باشید .

با پر کردن فرم زیر وکلای ما جهت مشاوره با شما عزیزان تماس خواهند گرفت .

فرم مشاوره و خدمات حقوقی

مشخصات فردی(ضروری)
حداکثر اندازه فایل: 64 MB.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *